Chapter 5- Money man

Prevous: 

 " SHIT! det pirras i magen när jag ser dig hahah" sa jag.  "jag har varit kär i dig i två år, och nu får jag äntligen röra dig"    " Vadå 2 år??"   "ja jag har ju sett dig innan" sa han.  "så det är du som hade den där konstiga frillan? och det var dig jag kallade för bitch år 2010?? frågade jag. "stämmer" sa han och nickade.

Han reste sig sedan upp, men tyvär så hade jag inte känslor för honom allt. Jag gillade bara hans utseénde och perspnlighet, men inte i kärlek.

__________________________________________________________________________________

Inte så långt, ni fick det igår, hinner inte mer idag!

Kelseys perspektiv:

"Justin vi kanske borde resa oss upp och gå till stan istället?"  " Vi kan äta middag",svarade han.     "Vad hade du tänkt dig för mat? pizza som alla andra killar här i världen?"  "Hahah jag älskar pizza men vi kan äta något nyttigare för att jag och mitt crew ska ha träning imorgon"   "okej, men vad menade du med hem till dig innan? "Jo, mina morföräldrar bor här i närheten, om du ville slippa vara på det skit lägret med Austin och vara med mig hela veckan istället?" frågade han. "eemm min bror skulle blivit skitsur om han visste att jag hängde med dig"svarade jag.  "Varför det?" Jag kollade upp på honom, han kollade på mig som om han inte fattade något. "Ja att jag kommer ha dig som en vänn och inte han, och att du typ kommer ja du vet vad tjejer och killar gör"  "Du tror verkligen att jag skulle vålta dig eller något??" " Justin det var inte så jag menade, jag har inga känslor för dig som tur är, han skulle kunna tro att jag skulle förlora min oskuld med dig".  "Jag har redan förlorat min, och det ångrar jag"sa han och kollade ner i marken.

Jag pallade inte svara så vi gick vidare in mot stan.  "stopp"sa Justin och drog in mig till en restaurang. "Men Justin vi kan ju bara ta en kebab eller något?"   "nej inte kebab vi ska äta någon bra mat"   "Jaja jag vill inte förstöra dina planer så"svarade jag.  Vi satte oss vid ett bord. Servetrisen kom direkt. "Hej vad vill ni beställa?frågade hon.  " Jag tar biff menyn och sprite, svarade Justin. "Jag tar en kycklingsallad och vatten"   sa jag. Justin kollade konstigt på mig. "Hon ska ta samma som mig, sa han" Servetrisen nickade och gick iväg. "Jag hatar dig, mummlade jag"  "Förvånar mig när det är jag som betalar"svarade han. "Ohnej detta är inte ett paradis, jag kan lägga 100 spänn på mat!"   "Lol, jag också...ägd"svarade han.   Jag ignorerade det och väntade på maten. Jag lyssnade på vad de på bordet bredvid oss pratade om. De hördes som om de typ sa " varför får dem sin mat först? bara för att bävern är känd??" gnällde en man.  "ursäkta mig men den här killen är en människa som är 100 gånger snyggare och mer värd än dig, svarade jag stolt. Mannen kollade på mig surt. Vi fick vår mat sedan och vi åt den långsamt. När vi var klara då betalde Justin och sa att han behövde gå på toa. Jag stod och väntade på honom, shit vilken lång tid det tog. "KLAR" skrek han och kom in genom ingången helt plötsligt med godis påsar i händerna. "oh nej"mummlade jag. "Jo vi kan mysa i tältet sedan" svarade han

_________________________________________________________________________________

Hur mysigt har dem i tältet?? det får ni läsa i kapitel 6!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0