Chapter 1- Justin fucking bieber

Hej alla läsare. Detta är min tredje novell blogg, skriver på http://justinbiebersheart.blogg.se och på http://jbnovellen.devote.se också. Varsågod och kolla ner och läs novellen nu (: Ha så kul i äventyret.
NU STARTAR VI DEN HÄR JUSTIN KARUSELLEN!!!!!
____________________________________________________________________________________
 
Kelseys perspektiv:
 

- TYST I KLASSEN!!!!!!
Alla i klassen tystnar direkt.
- Tack, jo nu tänker jag dela ut information-lappar till musiklägret till er som ska dit, den som kommer till att vara i Kanada i över morgon. Så det är bara att börja packa väskan i helgen, sa vår fröken.
Hon gick runt och delade ut lapparna.
Jag ska gå allafall, musik är livet azzå.
- pssst älskling?? hördes en röst bakom mig.
Jag vände mig om och mötte ett par ljusbruna ögon.
- Ja Austin, sa jag
- Är det okej med dig om fans springer efter mig på lägret?? det är ju ingen annan som är känd där, sa han
- Jaja visst, du är inte precis lika känd som Justin Bieber, så det går nog bra hah, sa jag och vände mig om igen mot fröken.
- Okej ni får lov att sluta nu! sa hon
Alla reste sig hastigt upp och gick ut på skolgården.
När jag skulle låsa upp min cykel då hördes Austins röst.
- Du, du håller bara klaffen om Justin Bieber, skämtade han
- Vadå?? jag älskar honom kanske, retades jag även om jag hatade Justin bäver..... okej jag vet att det där var elakt men jag hatar honom faktiskt. Många Beliebers säger att jag borde ge honom en chans, det är ju inte så att jag kommer träffa honom precis..eller???
- Jag hämtar dig om en timme sen, sa han och cyklade iväg.
Jag lämnade ett suck efter mig och gick sedan hem.
 
Jag låste upp dörren och kände att jag behövde kissa, så jag öppnade snabbt toadörren och satte mig direkt på toa.
- Jag badar här!!! hördes rösten
Jag kollade chockat på min bror som låg i badet.
( Min bror är 14 år och jag 16 år)
- VAD FAN HAR HÄNT??? skrek jag när jag såg honom.
- Det var en kriminell jävla kille som slog ner mig på marken, det kom en kille med namnet Justin beaver
- BIEBER, skrek jag
- Jaja, han räddade mig allafall, sa han
- Men shit!! du ser inte kry ut, sa jag
- Jag mår bra bara att jag har lite blåmärken, sa han och ryckte på axlarna
- jaja, jag borde gå nu, känns lite konstigt att jag ser dig naken i badkaret medans du ser mina undre privata delar, sa jag
- Hahah lol, jag har sett nakna tjejer innan! kom igen va du är min syster, klart jag inte vill det då, jag är inte som Ashley och chan i min klass, tvillingarna som är med varandra nakna, sa han
- JAG VILL INTE VETA!!! skrek jag
Jag sprang ut till köket då det ringde på dörren.
Jag sprang mot dörren och öppnade.
- Hej Austin och Emma, sa jag glatt när jag såg dem..
- Hej babe, sa Austin
- Hej kompis, sa Emma och log
- emm kom in, sa jag till dem
De nickade och gick in och satte sig i soffan.
- Jag ska byta om bara, sa jag och gick halvt upp för trappan då jag ville tjuvlyssna på vad de sa.
"Emma hur ska jag göra slut? hon bara äcklar mig, hon har inte så stora bröst, och hon vill aldrig ha sex med mig, men jag älskar dig, sa han"hördes det som
Jag backade tyst och kollade på dem.
Dem satt där och hånglade.
Jag lotsades so ingenting utan gick ner igen.
- Du Austin, jag har tänkt på att göra slut med dig så jag gör det nu, började jag
De slutade med att hångla.
- Vänta gör du slut med mig nu eller bara för att jag skadade din bror, och Justin till hjälte skulle komma mitt i allt?? frågade han argt.
- STICK HÄRIFRÅN INNAN JAG RINGER POLISEN!!! skrek jag åt honom
- Okej chilla, sa han och tog Emma i handen och gick ut.
Jag grät mycket, så efter 10 minuter då rusade jag ut från huset innan pappa skulle komma hem.
Men jag krockade in i någon.
Jag ramlade på asfalten.
- mmm hej Austin, jag har ändrat mig, du är fulare än Justin beaver, sa jag och kollade någrannare på killen.
- emm whut?? sa killen och gjorde en min
-----> 
- AAAAAH! skrek jag när jag såg honom
- Vadå Austin?? jag heter Justin, inte Austin, svarade han och knuffade till mig lite i sidan när han skulle börja gå.
- VÄNTA!! skrek jag
- Vad??? jag kan inte vänta, ser du alla tjejerna som springer där borta? frågade han och pekade på ett par hundratals tjejer.
- Okej okej chilla, du är precis som den dära Justin bäver liksom hahah roligt va. Det spelet när alla tjejer springer efter en bäver och tror att det är Justin, sa jag och skrattade åt det själv.
- Du är fan dum i huvudet, din omogna jävel, sa han och sprang iväg.
Jag kliade mig i håret och ryckte på mina axlar innan jag sprang in till mitt hus igen.
- VAD FAN GÖR DU?? DU STÖTTA NYSS PÅ JUSTIN BIEBER OCH DU DUMPAR HONOM DIREKT?? skrek min bror från köket.
- mmm visst att det var bävern, flinade jag
- Skit samma du är för trög just nu, men allafall så kommer pappa nu, sa han och pekade mot fönstret.
Dörren öppnades och in kom pappa.
- If a was you boyfriend never let you go, sjöng han
- Den låten är så knäpp, sa jag för mig själv
- Nej den äger, kolla ut genom fönstret, sa han och pekade
Jag gick dit och kollade.
- Men vem bryr sig, jag känner honom inte! han är en jävla tönt! han kallade mig jävel innan idag, sa jag
__________________________________________________________________________________
Första kapitlet ute, kommentera om ni vill att jag fortsätter.
Vad händer på lägret när Austin är med? Och tror ni Justin kommer in i bilden då?? läs nästa kapitel då!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0