Chapter 3- Bieber hater??

Prevous: Det var massor av tjejer som var med på Justins sida, så alla jagade Austin ifrån Justin, medans Justin satte sig på huk bredvid mig.
- Kelsey?? frågade han och bar upp mig i sin famn och reste sig upp.
- as long as you love me, mummlade jag
- Hahah ja du, sa han och log
- VAH VAD SA JAG?? utbrast jag
- en sång som jag skrivit, mummlade han
- Men varför räddar du mig?? du hatar väll mig? frågade jag


Kelseys perspektiv:
 

Han stannade och släppte ner mig i famnen och kollade konstigt på mig.
- Vänta, är du den tjejen jag stötte på för 2 dagar sedan? frågade han
- Jupp, bieber hataren, suckade jag och började gå
- VÄNTA! skrek han
- Vad??? frågade jag otrevligt och vände mig om och kollade på honom.
- Vad menar du med Bieber hataren? frågade han chockat och gick mot mig.
- Emm skada mig inte nu vah, svarade jag med rädsla och backade.
- Vah jag?? jag skadar inga tjejer, sa han
- Jaja, men jag menar kanske inte hata dig, men du ser knäpp ut för det första! jag fattar inte hur tjejer kan vara galna i dig, och för det andra så emm din musik stinker, du dansar som en kyckling, sa jag och skrattade
Han själv såg sårad ut.
- Ska jag fortsätta? frågade jag
- Emmm aa visst, sa han och kollade på mig.
- Jo, du ser ut som en tjej! det har du alltid gjort, hah jag har alltid drömt om att få säga dessa elaka ord till dig, svarade jag
Han såg fortfarande sårad ut.
- Jag förstår, så vi borde kanske inte pratas vid mer? frågade han
- Njai, jag föredrar nog one direction istället!! hahah ägd du blev på VMA när MTV fuskade och gav alla röster till dem från dina, men fattar inte varför du följer mig på twitter, sa jag
Han kollade ner i sanden.
- Jag kan sluta följa dig på twitter, och det var ju därför jag inte var med på TV:N för att jag var hemma och små grät när jag kollade på det genom tv:n.
- Jag är ledsen om jag sårade dig, men du verkar ändån som en bra person men musik är nog inte din grej, svarade jag.
Han kollade upp på mig..
- sorry, sa jag och gav honom en snabb puss på kinden och gick sedan bort mot lägret.
Justin stod kvar och kollade på mig, jag vände mig om en gång och han såg mest sårad ut.
 
När jag var framme på lägret då satt Austin på en bänk med bandage runt sin handled och hade blåmärken i ansiktet.
När han såg mig då gjorde han ett täcken åt att jag skulle komma fram till honom.
Jag gjorde det, jag började att gå mot honom.
När jag var framför honom då sa han ord som sårade mig.
- din jävla hora, jag kan inte fatta att du till och med är en nu!! DU TÄNKER BARA PÅ JUSTIN HELA TIDEN!! DU VILL INTE ATT DET SKA MÄRKAS VA!!? VAR DET HAN DU DAGDRÖMDE OM PÅ PLANET OCH LYSSNADE TILL OCH MED PÅ HANS GAMLA LÅTAR?? LYSSNA PÅ BELIEVE DÅ SÅ LÄR DU ÄLSKA HONOM SEN!!!! skrek han och sparkade mig på benet.
Jag fick syn på Justin som stod en bit med händerna i fickan och kollade ner i marken och jag gissar på att han lyssnar på oss när vi grälar.
- HAHAH LOL!!! KELSEY ÄR KÄR I JUSTIN NANANANA!!! Lol, jag kan inte fatta vilken killsmak du har, sa han
- DU ÄR FAN BARA AVUNDSJUK PÅ ATT JUSTIN ÄR SJUKT MYCKET HETARE ÄN DIG!! OCH FÖR ATT JUSTIN ÄR MYCKET MYCKET KÄNDARE ÄN DIG, DU ÄR FAN NÄSTAN OKÄND!! skrek jag och puttade ner Austin på marken.
Han följde efter mig ända bort  till Justin.
Som sagt så gömde jag mig bakom Justin.
Men Justin värkade inte bry sig.
- Ha ett roligt slagsmål haters, mummlade han och gick iväg mot sitt tält.
Fattar knappt varför han har ett tält, men han gick in till sitt tält.
Austin slog till mig på kinden och kollade hemskt på mig, sedan stack han.
Jag bestämde mig för att säga förlåt till Justin, så jag gick mot hans täld och öppnade en liten springa.
Mina ögon blev stora som tallrikar när jag såg en tjej där inne med Justin, de höll på att hångla.
Gud vad äckligt.
Jag skrek till lite och sprang sedan och gömde mig bakom ett tält.
Tältet öppnades och ut kom Justin och tjejen.
- Så du gillar Kelsey då?? frågade tjejen, hördes det som
- Ja, hennes utseénde, jag ska fan och med iimponera på henne sedan, svarade han
- Okej, bra att jag lärde dig kyssas nu då, sa han och gick iväg sedan.
 
Vah, ofta att Justin gillar mig.
- EYY VAD GÖR DU DÄR BAKOM TRÄDET?? SPIONERAR DU PÅ BÄVERN HAHAH! skrek Austin som helt plötsligt var en bit ifrån.
Justin vände blicken mot trädet jag stod bakom.
- emm hejdå!! skrek jag och sprang iväg.
- emmm, swaggie, mummlade Justin innan han gick in till tältet igen.
När jag kom in  till de andra, då skulle vi samlas.
- Kelsey kan du kanske hämta din pojkvän Justin?? han är tydligen inte här, frågade Christina.
- Han är inte min kille, det skulle bara varit pinsamt, svarade jag
- Oj shit, förlåt! men kan du hämta honom??
Jag nickade även om jag inte ville.
Så jag sprang ut igen mot Justins tält.
- Justin?? frågade jag
Han öppnade tältet och ställde sig framför mig.
- Vad?? frågade han
- emm, jag vet inte. Christina sa att jag skulle hämta dig, sa jag
- Jaja visst jag kommer shawty, svarade han och stängde tältet.
Jag tog upp min mobil medans Justin bråkade med tältet som inte ville stängas.
Jag sökte på vad shawty betydde det kom upp " Shawty är ett ord som Justin Bieber ofta gillar att andvända som slangord, det menas snygging"
- Emmm okej Justin, okej, mummlade jag
- Vad?? frågade han chockat när  han lyckades med tältet.
- Nej, att shawty betyder snygging, svarade jag
- Hahah okej, svarade han och klappade mig på axeln innan vi började att gå mot lägret.
- Du är faktiskt snygg Justin!! jag sa så innan bara för att...
__________________________________________________________________________________
Mer??? det kommer kanske i morgon?? jag vet inte, men det var kapitel 3 :D
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0